Stiphout -Praag - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Gerard Vrijhoeven - WaarBenJij.nu Stiphout -Praag - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Gerard Vrijhoeven - WaarBenJij.nu

Stiphout -Praag

Blijf op de hoogte en volg Gerard

12 Juni 2014 | Duitsland, Paderborn

Dag 4
Benninghausen-Paderborn
verslag volgtDag 4 Benninghausen - Paderborn 65 km

Ik ben nu eten aan het koken op een geweldige plaat op camping Lippersee. Vanmiddag op tijd gestopt. Ik had de keus, deze camping of pas over 65 km, het werd deze. vanmiddag alles kunnen drogen en de was gedaan. Ik heb op de camping een gebouw met douche, wc en wasgelegenheid. Kwam goed uit. Na dit alles een rondje Lippesee gedaan en wat inkopen voor vanavond. Ga vanavond op de camping naar de opening kijken. De dag begon lekker vanmorgen zonnetje wat bewolking en minder warm. De tocht ging hoofdzakelijk langs beken en sloten met hier en daar een stuw landschap, het steeg een beetje. Regelmatig op het pad een omleiding ivm slechte weg en bruggen. Om over een onverhard pad. Lippestadt was de eerste plaats die ik aandeed. Er was een markt dus een drukte van jewelste. De kerk stond jammergenoeg in de steigers. Op de markt stonden overal standwerkers, een pilletje voor dit voor dat, zelfs een poeder om de broek om te zomen en gaten te dichten in stof. De twee oude vrouwtjes keken er naar en kochten ieder een potje met het wonderpoeder, de man bood ze voor vandaag sonderangebot von 6 voor 4 euro per stuk. Ze moesten er wel beide een kopen. Na een kopje koffie en een gesprek met mijn tafeldame ging de tocht verder. over onverharde paden langs sloten en kanalen. Ik was op tijd op mijn bestemming wel even zoeken naar de camping maar was vroeg genoeg. De camping was eigelijk dicht maar vanwege wk toch open, wat een geluk weer. Nu eten en voetbal kijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Hoi ik ben Gerard Vrijhoeven 55 jaar oud, getrouwd met Anja en we hebben samen 2 kinderen Mark en Sander.

Actief sinds 21 April 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 38684

Voorgaande reizen:

07 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Vanuit Stiphout naar Praag fietsen

05 Mei 2013 - 15 Juni 2013

fietsen van Stiphout naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: