Dag 27 Burgos Rustdag - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Gerard Vrijhoeven - WaarBenJij.nu Dag 27 Burgos Rustdag - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Gerard Vrijhoeven - WaarBenJij.nu

Dag 27 Burgos Rustdag

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

31 Mei 2013 | Spanje, Burgos

Dag 27 Burgos.

Om 9:00 vader en zoon uitzwaaien de kroeg in en alles bijwerken, daarna met Jos Burgos in. Burgos is een mooie stad, prachtige kathedraal waar we 3 uur hebben rond gewandeld. De stad ligt op 840 mtr hoogte waardoor de temperatuur de hele dag niet boven de 10 graden is uitgekomen. Alles bekijken op zijn tijd koffie en nog wat gegeten. Kijken hoe ik verder ga en waarik de volgende dag wil zijn. Het is nog zo'n 600 km naar Santiago. In Burgos kwamen we de twee dames die we gisteren zagen ook weer tegen. Het was een tweeling die samen een aantal weken fietsten. Ze sloegen wel af naar Malaga, gelijk hebben ze met dit weer aan deze zijde van Spanje. Overal waar je binnen komt hebben ze het over het weer. Zo,n slecht voorjaar hebben ze nog nooit gehad.Volgens Jos is het de komende dagen beter. Zon en droog. Ik mag het hopen. Ik heb alles weer gewassen en te drogen gehangen op mijn kamer. Op tijd naar bed en morgen door richting Santiago, het eind komt in zicht. Ik hoor van diverse pelgrims dat het zwaaien van het wierookvat alleen maar op zondag is. Ze krijgen denk ik geen half rugby team meer op de been iedere dag om dat vat rond te zwieren. Jammer.

• 31 Mei 2013 - 21:56

Noud En Ria:

Gerard
    lekker een rust dag je achterwerk heeft dat wel verdiend, en jij ook hoor. Het weer is balen maar een troost hier is het net zo erg. hopelijk toch nog veel fietsplezier de laatste 600 kilometer. zondag bij Riek en Hans zullen we het glas heffen en aan jou denken.
    houdoe war Noud en Ria

• 01 Juni 2013 - 09:33

Nuenen:

Tsja, het kost een paar weken, maar je krijgt er wel een fotomodel voor terug, Anja!

• 01 Juni 2013 - 16:20

Jos En Monique:

Hallo Gerard,
    Petje af voor jou. Maar goed dat je niet iedere dag in je eentje hoeft te fietsen.
    Ik zou moedeloos worden van het slechte weer, zo kun je je gedachten
    verzetten en je ervaringen delen met anderen. Dank voor je verslagen zijn leuk en interessant om te lezen. Wij blijven je volgen, groetjes, Jos en Monique

• 01 Juni 2013 - 23:43

Ed En Jeremy:

Haha daar zijn ze de dames weer :D